Przydatne w wielu sytuacjach:)
***
Na początek wspaniała lekcja tolerancji.Książka,która w obrazowy i przystępny sposób pokazuje ,jak różni są ludzie , pod każdym względem i co najważniejsze "dzięki temu świat jest taki ciekawy i bogaty" ( wiek 5+)
***
Kolejna lekcja,tyle,że ekologii.Bardzo ciekawa pozycja, napisana wierszem i wzbogacona zabawnymi ilustracjami, opisująca najczęstsze ekologiczne błędy, które prawie każdy z nas popełnia w codziennym życiu.
"Świat wokół ciebie pełen jest wad?
Nie zwlekaj!Zacznij naprawiać świat!
Co możesz zrobić, by zmienić Ziemię?
Zapytaj o to własne Sumienie"(cytat z książki)
***
Herve Tullet to po prostu świetna zabawa z dzieckiem . To tylko dwie książki tego autora, my z synkiem bawiliśmy się kilkoma innymi. Każda to zaskakująca, kreatywna podróż, pełna niespodzianek i radości.
***
"Bajkoterapia" to jak tytuł wskazuje książka pełna bajek, które pomagają dzieciom zrozumieć problemy , z którymi czasami trudno im się uporać . Znajdziemy też kilka bajki , w którym znajdziemy rady, jak dziecko powinno zachować się , gdy zgubi się w tłumie , pozna nieznajomego , lub gdy rodzice mają problem z uzależnieniem. Książka warta tego , by ją przeczytać .
***
Uwielbiamy z synkiem Grzegorza Kasdepke. A ta pozycja jest po prostu rewelacyjna. Opowiada o grupie przedszkolaków , ich wychowawczyni , pani Dyrektor ,Pajacyku , który pomaga pani Miłce zrozumieć niesfornym 6latkom targające ich emocje i uczucia. Jest tu też odpowiedź na pytanie "skąd się biorą dzieci":):). Polecamy!!!
***
Jest to książka o zwierzęcych pupach i ciekawostkach z nimi związanych. Pomaga to dziecku oswoić się z tematem , które w naszym społeczeństwie nadal jest tabu. Po prostu pośmiejmy się razem z naszymi dziećmi:)
***
Super książeczka. Na każdej stronie dziecko musi odnależć dziesięć uroczych pingwinów.
Zabawa i rozwój w jednym .Polecamy.
***
Bardzo udana pozycja , która zaciekawi każde dziecko. Jest to przygoda , poszukiwanie Pana X ,szukanie schowanych przedmiotów , rozwiązywanie zagadek i chyba najtrudniejsze , odszukiwanie ukrytych labiryntów. Wspaniała zabawa .
***
Uroczy detektyw, którego chyba wszyscy znają. Każde opowiadanie kończy się zagadką , którą ma rozwiązać mały czytelnik. Kolejna wspaniała zabawa .
***
Marcin Mortka stworzył serię książeczek , opowiadających o przesympatycznym wikingu Tappim i jego przyjaciołach. Seria jest pełna ciepłych , urokliwych opowiadań , pełnych mądrych i pouczających point . Więc podczas kolejnej wycieczki do biblioteki , sięgnijcie po przygody Tappiego , Chichotka , Brzuchacza , Gburka i innych prześmiesznych i przesympatycznych postaci.
***
Po "Martynkę" można sięgnąć w każdym wieku bez względu na płeć:). Polecamy i chłopcom i dziewczynkom , bo historie o Martynce są pełne ciekawych , pouczających i wzruszających opowiadań na dobranoc i nie tylko.
***
Ich nie muszę przedstawiać:). Seria książek o przygodach braci Bolka i Lolka jest przede wszystkim świetną zabawą. Możę nie jest to najbardziej pouczająca książka , z jaką miałam do czynienia ale śmiech to zdrowie i o to Proszę Państwa chodzi:):)
***
Książka dla otwartych rodziców .W pewnym wieku dzieci zaczynają wstydzić się czynności fizjologicznych.
Żeby przybliżyć im ten temat , powstała ta pozycja . Jest pięknie wydana , z otwieranymi okienkami w środku. Autorzy w bardzo przestępny sposób podchodzą do tematu. Fajna , pełna ciekawostek pozycja. Polecam.
***
No tak , czasami mysie rączek i kąpiele nie zgadzają się z filozofią , której w danym momencie hołduje nasz szkrab:). Książka pełna przepięknych ilustracji , które w bardzo przekonywujący sposób, nakłania do dbania o siebie:)
***
Dla amatorów Złomka i jego przyjaciół.
***
Przepiękna książka porównywana do "Małego Księcia" .W bardzo metaforyczny sposób przekazuje czym jest miłość, przywiązanie .Nie jest to śmieszna i lekka pozycja ale w odpowiedni sposób przeczytana zaciekawi nawet 4 latka .
***
Książka dla Kacprów i ich tatusiów:) ale nie tylko. Bardzo zabawna , złożona z opowiadań o Kacperku i jego ojcu :):). Świetna zabawa .
***
Super książka raczej dla 7 latków. Mitologia grecka w wydaniu dziecięcym. Z pewnością jest sposobem na zachęcenie i wstęp do tematu mitów.
***
Jeśli szkrab nie do końca rozumie ideę mycia ząbków:) to zachęcam do pożyczenia tej książeczki:)Skład się głównie z obrazków ale dzieci szczególnie chłopcy to wzrokowcy więc z pewnością do nich trafi.
***
Zakochałam się w tej książce. Czytałam ją mojemu synkowi , gdy miał 4 lata i wciągnęło nas zupełnie.Fantasy dla najmłodszych .Książka nie posiada obrazków , tylko kilka czarno-białych szkiców więc jeśli chcecie Państwo zaproponować ją przedszkolakom to może trochę poczekać. Ja ma w domu po prostu fana fantasy:)
***
Terapeutyczne bajki.Nie trzeba chyba do nich zachęcać.
***
Oczywiście pozycja dla fanów Gwiezdnych Wojen. W bibliotece znajdziecie ją na półce dla nastolatków
ale młodsi fani znajdą tam całą barwnie przekazaną historię Luka Skywalkera , Hana Solo i ich przyjaciół.
sympatyczne opowiadanka o przygodach śmiesznych smoków:)
***
Tych ksiażek chyba nie trzeba polecać...
***
***
Bajkoterapia w przystepnym wydaniu
***
Polecam te książkę szczególnie gorąco.Należy ytłumaczyć dzieciom ,że mają prawo mówic ,,nie,,
jesli ktoś zbez względu na to , kim jest ta osoba, przekracza granice .
Bardzo przydatna pozycja .
***
***
Super zabawa!!Szukanie niebieskiej marchewki .Sami sprawdżcie:)
***
Nieamowita seria "Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai"
Mojego sześciolatka wciągnęły , jak żadna- konkurencją jest tylko "Magiczne Drzewo".
Świetnie napisane książeczki kryminalne dla najmłodszych .
Duże litery pozwalają na wspólne czytanie .
***
Trochę inne opowiadania kryminalne niż Lasse i Maja ale także warte polecenia .
***
:)
Trochę dla starszych dzieci.-8 ,9-latków.
Napisane z "jajem" i polotem .
Zobaczcie sami .
***
Zachwycająca seria .Wciągnęła mnie i synka na godziny . Seria niesamowita , niepowtarzalna , jedyna w swoim rodzaju .
I zanim Wasze dzieci zobaczą filmy z cyklu, przeczytajcie im te książki.
Naprawdę warto!!
CZRWONE KRZESŁO
TAJEMNICA MOSTU
OLBRZYM
POJEDYNEK
GRA
CIEŃ SMOKA
ŚWIAT OBROMNYCH
INWAZJA
BERŁO
***
Cudowne !
Bardzo mądre bajki czytane wspaniałym ,ciepłym głosem Agnieszki Greinert.
Wspaniała podróż do wnętrza siebie .
Polecamy!
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
Bajkoterapia w przystepnym wydaniu
***
Polecam te książkę szczególnie gorąco.Należy ytłumaczyć dzieciom ,że mają prawo mówic ,,nie,,
jesli ktoś zbez względu na to , kim jest ta osoba, przekracza granice .
Bardzo przydatna pozycja .
***
***
Super zabawa!!Szukanie niebieskiej marchewki .Sami sprawdżcie:)
***
Nieamowita seria "Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai"
Mojego sześciolatka wciągnęły , jak żadna- konkurencją jest tylko "Magiczne Drzewo".
Świetnie napisane książeczki kryminalne dla najmłodszych .
Duże litery pozwalają na wspólne czytanie .
***
Trochę inne opowiadania kryminalne niż Lasse i Maja ale także warte polecenia .
***
:)
Trochę dla starszych dzieci.-8 ,9-latków.
Napisane z "jajem" i polotem .
Zobaczcie sami .
***
Zachwycająca seria .Wciągnęła mnie i synka na godziny . Seria niesamowita , niepowtarzalna , jedyna w swoim rodzaju .
I zanim Wasze dzieci zobaczą filmy z cyklu, przeczytajcie im te książki.
Naprawdę warto!!
CZRWONE KRZESŁO
TAJEMNICA MOSTU
OLBRZYM
POJEDYNEK
GRA
CIEŃ SMOKA
ŚWIAT OBROMNYCH
INWAZJA
BERŁO
***
Cudowne !
Bardzo mądre bajki czytane wspaniałym ,ciepłym głosem Agnieszki Greinert.
Wspaniała podróż do wnętrza siebie .
Polecamy!
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***
***